Afscheidsfeest! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu Afscheidsfeest! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeest!

Door: Thijs Neering

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 December 2007 | Nederland, Alphen aan den Rijn

"Cheerio!"

De veelgehoorde term bij het zoveelste geschonken biertje, biertje of frisje op zaterdag 22 december! Wat een gezellig afscheidsfeestje moest worden, is ook gebeurd. Een erg gezellige avond, waar iedereen, zij het lam of kachel, het naar de zin had. Bij deze willen we dan ook iedereen nogmaals bedanken voor alle kado's, gelukwensingen en vriendschappelijke "het ga je goed"jes!

Zie hieronder een korte fotoimpressie. Volgende verslag komt vanuit OZ!

C'ya later,
Thijs

PS: Kevin is nog steeds druk met z'n eigen site-tje..
PPS: Jenny, Ricardo, Sascha, Sjoerd, Nico, Jeff, Pim, Patje, Wouter, Buddie: extra thanks 2 you!

• 26 December 2007 - 22:22

Jo:

Leuk hoor.... niet eens een uitgenodigd. Maar goed dan kom ik wellicht naar je 'welkom thuis' feestje. Het ga je goed Musketier! Grts Jo

• 26 December 2007 - 22:27

Maarten:

Afscheidsfeestje???
    Oh ik ben al te laat....
    Veel plezier dan men!!
    Het ga je goed!
    Met de vriendelijke groeten uit Amsterdam

• 27 December 2007 - 03:59

J.:

F*ck it! Ook ik wist nix van een afsacheidsfeestje! :( SCHANDE! Dat wordt dan toch het 'welcome home'-feestje waar Jo ook is. Hahaha.

• 28 December 2007 - 07:43

Erik Tolboom:

G'day mate,

Vanuit NZ een bericht van ET. Afscheidsfeestje moet ik missen, maar zal vast wel goed komen zonder mij.
    Het weer aan deze kant van de wereld is zeer prettig. Iedereen maakt zich klaar voor New Year's Eve. Veel plezier in Sydney.

Erik

• 28 December 2007 - 15:04

Maarten Punt:

De volgende in de rij die het afscheidsfeest heeft moeten missen en er ook niets van wist, maar we hadden je al min of meer al uitgeleide gedaan met de kerstborrel niet waar?!
    Bij deze een dag voor vertrek nog even een onwijs goeie tijd in Australia gewenst en houd ons hier vooral op de hoogte met goeie verhalen en gelikte foto's...
    Het allerbeste ook met de reis en alvast een knallend nieuw jaar gewenst, dat voor jou dus gewoon eerder begint...

groeten Maarten

• 28 December 2007 - 23:43

Wout:

Tizzle bij deze wil ik je nogmaals veel plezier wensen en let een beetje op die kleine kale!!!

Pas goed op jezelf, maar dat zal wel goedkomen!!!

Gegroet,

Wout

• 30 December 2007 - 13:06

Bruintje:

De eerste die je welkom heet in Aussie (vanuit NL) :p
    Bijna oud en nieuw voor jullie, maak er genoeg foto's van! Ik wil ze maar al te graag zien!!! ;)
    Gaat jullie goed en knallen daaro!!!

Ciao, sas

• 30 December 2007 - 15:33

Je Moeder:

Als ik dit schrijf, zit je nog hoog in de lucht. Maar over ruim 8 uur zet je je eerste schreden op Australische bodem. Eindelijk kun je aan het grote avontuur beginnen waar je zo naartoe hebt geleefd. Denk aan de goede raad van oma!
    De jaarwisseling zal een heel speciale voor jullie worden. We denken aan jullie en nemen er een borrel op.
    LOVE AND KISSES!

Je moeder

• 30 December 2007 - 16:20

Oma Neering:

veel plezier en wees voorzichtig!

(zelf getypt, goed he!?)

al ben ik 93, typen kan ik nog!

dikke kus van je oma

• 30 December 2007 - 22:13

Rhferweda@wanadoo.nl:

Thijs, we gaan je volgen !
    Tjitske en Ruud

• 31 December 2007 - 13:38

Frank En Lidwien:

Thijs, het is al 2008 daar in OZ, jij staat daar op dit moment waarschijnlijk naar het vuurwerk te kijken?!
    We wensen je een heel gelukkig en gezond jaar toe! En natuurlijk gaan we je avonturen volgen!

groetjes
    Frank en Lidwien

• 31 December 2007 - 18:29

Hans Reizevoort:

Hoi Thijs,

Een Goed en Gezond 2008 waarin al je voornemens uit zullen komen!
    Hoe is het je tot nu toe vergaan?
    Wij zijn zijn benieuwd, Groetjes

• 03 Januari 2008 - 07:02

Ricardo:

Bedankt voor de credits man!