Nog 3 weken... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu Nog 3 weken... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken...

Door: Thijs Neering

Blijf op de hoogte en volg Thijs

08 December 2007 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Beste mensen,

welcome to my Ozzy-website!

Nog 3 weken en dan vertrekt ons vliegtuig van China Airlines naar Sydney. Onvoorstelbaar dat het zo snel gaat. De fase van 2007 afronden en het richten op onze laatste voorbereidingen staan nu centraal. Waaronder ook het maken van deze website. Hij is al even online, maar had de functie van de mailinglijst nog niet helemaal door.

Nu dus wel!

Voor vertrek plaats ik nog een Nederlands bericht, waarna vele (hopelijk wekelijkse) Ozzy-berichten en foto's zullen volgen!

G'day!

Thijs

  • 08 December 2007 - 10:53

    Kevin:

    Jeetje Thijs, wat spannend allemaal! Ik hoop dat je daar een leuke tijd gaat hebben, houd je wel een beetje deze site bij? Dan kan iedereen lezen wat je daar allemaal beleefd. Tot snel hahahaha ;)

  • 08 December 2007 - 11:19

    Johan:

    Hey Thijs.... veel succes en plezier! Ik ben benieuwd naar je avonturen.

    Grts Jo

  • 08 December 2007 - 11:24

    Buddie:

    Jo kerelt!

    Brute poep, maar ik hoef je niet meer te vertellen wat ik ervan vind denk ik :P

    Ik zie de uitnodiging tegemoet! ;)

  • 08 December 2007 - 12:25

    Joost:

    wij gaan deze robuuste verdediger ernstig missen.
    maar jij gaat een te goede tijd te gemoet, en ik ga je zeker een beetje volgen daar aan de andere kant van de wereld
    adios

  • 08 December 2007 - 13:47

    Erik Tolboom:

    G'day bloke,

    Succes met je laatste voorbereidingen en veel plezier bij the farewell party. Oud&Nieuw in Sydney is echt supergaaf. Nieuwjaarsdag uitwaaien op Bondi Beach is altijd beter dan je nieuwjaarsduik in Scheveningen.

    See ya,

    Erik

  • 08 December 2007 - 17:56

    Jay:

    Jaaaaaa, we kunnen weer een waarbenjij-site gaan spammen met loze berichten! ;)

    Maar vanavond zie ik je in The Matrixx, wordt een master feestje!!

  • 09 December 2007 - 10:16

    Bro Roberto:

    ...lachu hverhaal zo broeder! En terecht dat je zoiets gaat doen. Ik ben een maandje naar de VS geweest en heb daar ckerstewetens meters gemaakt met mijn zoektocht naar 'de waarheid' en waar het eigenlijk allemaal ècht om gaat! :)
    Bovendien terecht dat je gaat omdat ik zo MIJN laptop weer s terugkrijg! Terecht! ;)

    Anyway... mooi motto btw... blijven genieten daaro! Valkuil is dat je dat gevoel houdt dat je elke dag maar dingen MOET doen! Maar goed.. jullie hebben 3 maanden.. duzzzz... zal moeten lukken toch?!

    Ik ga je ontwikkelingen cker volgen! Ben cker benieuwd.

    Ciao and grtz. 2 u'r reisbuddy!
    Broeder Rob

  • 11 December 2007 - 09:51

    Stef:

    Hi Thijs en Vriend,

    Wat een mooie tijd gaan jullie tegemoet!! Schrijf maar mooie verhalen, dan kan ik me wereldreis weer wat concreter maken....HIHI

    Have fun en thijs ik zie je donderdag nog even bij de laatste meeting van Sportshake!

    Groetjes,

    Stef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen aan den Rijn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2008

De laatste kunstjes...en bedankt!

06 Maart 2008

Ruige weekjes Cairns!

20 Februari 2008

Vochtig tourtje Kakadu

19 Februari 2008

Alice Springs eruit als leuke stad!

19 Februari 2008

Desert Patrol (deel 2)
Thijs

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 71015

Voorgaande reizen:

13 November 2012 - 20 April 2013

Work&Travel: China!

04 November 2011 - 23 Februari 2012

Vamos a South America!

12 November 2009 - 13 Maart 2010

African Beauty

29 December 2007 - 02 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: