Baadaye! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu Baadaye! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu

Baadaye!

Door: Thijs Neering

Blijf op de hoogte en volg Thijs

09 November 2009 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Beste mensen,

De feestjes zijn gedaan, het afscheid (bijna) genomen, de tas is (vrijwel helemaal) ingepakt, het werk is af. Oftewel: we gaan!

Aankomende donderdag, 12 november, is het dan zover. Dan vlieg ik om 16.45 uur met British Airways, via Londen, naar de hoofdstad van Tanzania: Dar es Salaam. Daar kom ik vrijdagochtend vroeg aan om in de middag de groep vrijwilligers te meeten. Om 2pm vertrekken we dan naar het dorp Chamazi (Temeke) waar we 3 weken kinderen aldaar Engelse les gaan geven en voorlichting gaan geven over het voorkomen van HIV/Aids. We overnachten in een campus. Daarna doorreizen door - God, knows where!-

Om het thuisfront enigszins op de hoogte te houden, zal ik proberen iedere 2/3 weken een bericht en foto's te plaatsen. Dit zal, gezien het veelvuldig gebrek aan internet en elektriciteit, niet altijd gemakkelijk zijn. Nu al excuses daarvoor ;-)

Nzuri watu, nilipata pancha! Tutaonana wasalimie...

(Beste mensen, m'n band is lek! We zien elkaar snel weer. Doe iedereen de groeten van me.)

PS: de foto's zijn van m'n afscheidsfeest.

• 09 November 2009 - 18:04

Buddie:

Cholera....

• 09 November 2009 - 18:59

Sjoerd:

Ben je er morgen nog dan?

• 09 November 2009 - 21:07

Marijn:

Thijs, hopelijk ben je er helemaal klaar voor! Veel plezier x Marijn

• 09 November 2009 - 21:18

Edith:

Hey Thijssie..... heeeel veel plezier en beleving.Dikke kus Edith

• 10 November 2009 - 07:26

Erik Tolboom:

Maak daar wat moois van in die wonderlike Afrika. Baie geniet
    die groet, Erik

• 10 November 2009 - 14:18

Claire Paassers:

succes met 't promoten van hiv

• 10 November 2009 - 21:27

Maarten Jan:

Hey Thijs,
    Dus het is al bijna zover.
    Leuk joh. Hoe was het voorbereidingsweekend met SIW? Nog leuke workshops gedaan? Ben je op tijd terug om weer mee te gaan naar Roemenie? Of blijf je langer als je een WK-ticket kunt bemachtigen?
    Well, ik wens je een goede reis toe en veel plezier!
    Groeten,
    Maarten Jan

• 11 November 2009 - 09:12

H+T+K:

Thijs,
    een hele goede reis; een hele goede tijd in Tanzania; we zullen je weer op de voet volgen!!
    SUCCES, groeten uit Heiloo.

• 15 November 2009 - 15:37

Rianka:

hey Thijs,

Have fun!
    Hoop dat er snel veel verhalen zullen volgen!!

Liefs, Rianka

• 10 Januari 2010 - 10:05

J En H De Neef:

Prachtig reisverslag.
    Via je vader opgezocht.
    Wensen je succes en goede
    reis.

Hannie en Joop de Neef