Foto's ... at last! ;-) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Thijs Neering - WaarBenJij.nu Foto's ... at last! ;-) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Thijs Neering - WaarBenJij.nu

Foto's ... at last! ;-)

Door: Thijs Neering

Blijf op de hoogte en volg Thijs

19 Januari 2008 | Australië, Melbourne

Konichawa i kombawa beste lezers,
(op z'n Japans)

Allereerst iedereen bedankt voor de grappige, lieve, emotionele, humorloze (toch leuke) en vooral veel cynische opmerkingen! Kevin en ik lezen ze hier erg graag en blijf dat dan ook doen... Want echt, we hebben geen idee wat er in NL gebeurt!

Na menig commentaar dan weer een berg foto's van alles wat we tot nu toe hebben gedaan geplaatst. In willekeurige volgorde vanaf 12 dagen geleden:
Blue Mountains / Wild Life Park en kabelbaan in Sydney.

Skaten in Melbourne en uitzicht vanuit Melbourne Observation Deck.

Australian Open (Vodafone Arena) met onder andere Davydenko, Serena Williams en Tommy Robredo.

Pinguin Parade op Phillip Island (gisteren) met uitzicht op de Nobbies en bezoek aan Mora Wildlife Park.

& Many Many More!

Ze staan allemaal niet op de juiste volgorde, maar dan moet je maar wat imagingination gebruiken! haha

Hier staan ze: http://www.mijnalbum.nl/Album=7BGJWATS

Veel kijkplezier.

Norries!
Thijs

  • 19 Januari 2008 - 10:18

    Frank:

    Hey Thijs!
    Ziet er allemaal weer geweldig uit! Echt geweldige foto's in de zoo enzovoorts?!
    Maar wat ik toch wel het beste vind is dat je met een utregter op stap bent;)
    Veel plezier nog man!?!

  • 19 Januari 2008 - 11:33

    Buddeman:

    DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE! :D

    What the heck? Foto's zijn goed!!! Ik kan de sfeer hier proeven!

    Weinig bijzonders in NL verder, kutweer, druk en langdradig. Mis dat vooral niet!

    Kus, Buddie.

  • 19 Januari 2008 - 11:54

    Jig:

    qelw?

  • 19 Januari 2008 - 15:39

    Judith:

    Margriet en ik hebben een Thijs gedenk half uur per week ingelast (ja we missen je) door samen een potje pool te spelen. Zou houden we de tafel warm voor als je weer terug bent. Hier en daar onstaat er wel een beschadiging, maar gelukkig heb jij Margriet nog net op tijd de techniek en de regels geleerd.
    Veel plezier nog en ik lees graag je stukjes, leuk!

    Judith

  • 19 Januari 2008 - 16:04

    Sjoerd:

    Kanjer!!

    Wat een geweldige foto's en ook australian open!! Echt mooi:d Begin nu ook wel OZ kriebels te krijgen!! Nog veel plezier. Greetz to Kevin.

    Ltr Sjoerd

  • 19 Januari 2008 - 21:41

    Je Moeder:

    Leuke broek heb je gekocht! Past ie nog in je tas? Of was je te lui om die andere te wassen. Trouwens, Omo in Australie: moet niet gekker worden!
    Mooie foto's hoor! Vooral met al die beesten en de skates!
    Love and kisses!

    je moeder

  • 19 Januari 2008 - 21:56

    Trix, Hans En Kim :

    Hoi Thijs,
    Het gaat allemaal wel lekker zo, he?
    Geniet maar want hier regent en waait het alleen maar! Belangrijk nieuws nu in NL is dat de BANANEN BAR moet sluiten en Hans Teeuwen nu erg succesvol is in Engeland!!! AJAX uit de beker door NAC.
    GROETJES uit Heiloo

  • 20 Januari 2008 - 11:21

    Jenny:

    Hey schat!

    Wat een coole foto's! Ik moet zeggen.. ik heb nog nooit twee mannen zo vertederd naar een koala zien kijken :D
    En zo te zien voel je je wel thuis in de rimboe.. op je blote voeten!!
    En thanks voor de lieve foto's..
    Nu op naar the Great Ocean Road, maak er wat moois van!

    Liefs, Jenny


  • 20 Januari 2008 - 11:28

    Jay:

    Naar een koala zien kijken? Heb je Tizzle met die lama-achtige gezien! Wahaha, wat een gelijkenis! ;) Nee, ziet er tof uit Down Under.

    Ow, ik ga 7 februari bij Jo langs in Kopenhagen. Liftend met Maarten, wordt ook mooi!

  • 20 Januari 2008 - 13:13

    Lidwien:

    Hey Thijs,

    We geloven het, want het bewijs van die slang om je nek is geleverd! Niks voor mij die beesten zo dichtbij, op afstand vind ik ze wel leuk en erg lief!!! Inmiddels Bowie ontmoet, maar ook een beetje op afstand!Leuke foto's, maar die blote voeten in de bush bush zou ik niet meer doen, straks hangt daar ook een slang aan!!!!
    Dat is je moeder vast met me eens?!
    Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's!
    Nou lekker genieten maar weer van al het moois en het heerlijke weer!

    knuf, Lidwien


  • 20 Januari 2008 - 15:59

    Jo:

    Mwha ik vind vooral die ene met die bruine man met wit haar erg aandoenlijk.

    Maar goed, Jay vergeet niet een slaapzak en matje mee te nemen.

    Grts




  • 20 Januari 2008 - 16:39

    Oma Neering:

    Hoi Thijs, is de spaghetti gelukt ? Ik ga zo bij je vader en moeder aan tafel.
    Ik wens je hele fijne dagen (...ik snap 't allemaal - haast - niet meer, hoor. ;-) Ennuh.....met mij gaat 't goed. Oma.

  • 20 Januari 2008 - 17:55

    P@trick:

    Thijs, ik zit hier dan achter m'n pc in het Alphens naar al die foto's en verhalen te kijken! Wat Fucking relaxed allemaal! Ik ga ook zeker sparen voor Ozzy want dit mag ik niet missen heb ik zo'n idee!!Trouwens nu m'n sms wel ontvangen....?? Er stond onder andere in dat het hier suf Hollands is.... Working my ass off zoals iedereen denk ik maar...Geniet en tot de 10e en laat die verhalen en foto's maar komen!!

  • 21 Januari 2008 - 08:11

    Thijs:

    De foto's zijn wonderschon!!
    Helemaal leuk om dit zo allemaal te zien. Je leeft nog wel een beetje op deze afdeling hoor, ik ben een poging aan het doen om even met Bas te poolen, wat nog niet echt wil lukken... Verder hoor ik op bepaalde momenten jou nog in mijn achterhoofd kreten roepen als: ' Leuk ook!' en '1 grote klaagzang' met name op een maandagmorgen als deze..
    Anyway geniet ervan en tot het volgende bericht.
    Groetjes Lotte

  • 21 Januari 2008 - 16:16

    Joost:

    Hey Thijs,

    Zo te lezen gaat alles goed daar:-). Gisteren op RTL Travel nog een stukje Great Ocean Road gezien...Geweldig! Je broer en ik zijn maar tot de conclusie gekomen dat we je ooit maar eens moeten volgen die kant op! Foto's zijn super. Die Aboriginal is echt Ozzzzz! :-)

    EnjoY!

    Joost

  • 23 Januari 2008 - 07:59

    Steffie:

    He dierenvrienden!

    Prachtig om al die foto\'s te zien.. Krijg je toch een beter beeld van wat jullie meemaken!
    Als je terug bent, zal ik niet meer in de Sportshake werkgroep zitten. Wordt hier op kantoor vervangen en ga me dus alleen maar richten op projecten. Wel ongezellig!!

    Have fun & take care!

    Groetjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2008

De laatste kunstjes...en bedankt!

06 Maart 2008

Ruige weekjes Cairns!

20 Februari 2008

Vochtig tourtje Kakadu

19 Februari 2008

Alice Springs eruit als leuke stad!

19 Februari 2008

Desert Patrol (deel 2)
Thijs

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 71006

Voorgaande reizen:

13 November 2012 - 20 April 2013

Work&Travel: China!

04 November 2011 - 23 Februari 2012

Vamos a South America!

12 November 2009 - 13 Maart 2010

African Beauty

29 December 2007 - 02 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: