China, here we come! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu China, here we come! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Thijs Neering - WaarBenJij.nu

China, here we come!

Door: Thijs Neering

Blijf op de hoogte en volg Thijs

13 November 2012 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Zo 5 uur voor vertrek leek het me nog een aardig idee om toch nog een weblog te beginnen. Met name een aantal trouwe volgers hadden dit graag. Het zullen de eerste 4 maanden niet de meest wilde verhalen worden, gezien ik dit keer ook zal werken in plaats van rondreizen. Dit komt pas vanaf half maart. Waar dat zal zijn, is nog onbekend.

Maar voordat ik volgende week maandag mijn 1e lesdag heb, zal ik van woensdag t/m zaterdag in Beijing verblijven. Hier zal een beknopte introductie van (het werken in) China gegeven worden door de organisatie die een baan voor me heeft geregeld.

Ik ga les geven in het plaatsje Shouguang, 450 kilometer ten zuidoosten van Beijing, nabij Weifang, provincie Shandong. Meer hieronder in mijn volgende verhaal.

Allen weer veel leesplezier en keep me posted!
Grtzz
Thijs

  • 13 November 2012 - 09:51

    Peter Reizevoort:

    Hallo Thijs,

    Op de valreep een berichtje van ons. Veel succes en vooral veel plezier in het verre China.wij zijn erg benieuwd naar alles wat je daar meemaakt en wachten met interesse op je belevenissen.

    Gr. Peter en Attie

  • 13 November 2012 - 14:23

    Jossel:

    Komt die gekke thijs ook naar azië toe.
    Ik ben benieuwd naar jou bevindingen met de chinees.
    In principe ga jij er nog veel meer mee te maken hebben dan wij deden.
    Hopelijk voel je, je snel thuis in die immense woontoren. Zo niet lekker techno setje doet wonderen

  • 13 November 2012 - 15:15

    Je Moeder:

    Lieve Thijs,
    We hebben je net uitgezwaaid op Schiphol. 'Als van ouds' zou ik bijna zeggen. Voor de zoveelste keer ga je weer een stukje Wereld ontdekken en meemaken. We zijn supertrots op je! Maak er een mooie tijd van en vooral veel succes met lesgeven! Want dat is helemaal nieuw voor je. Maar ook dat gaat je lukken:)

    Liefs, je vader en moeder

  • 13 November 2012 - 16:06

    Je Bro Rob:

    "Add to favorites" is een feit. Enjoy maat! En jaja... daar istie weer... "Beseffen & Genieten!!!"

  • 31 December 2012 - 11:59

    J00p De Neef:

    Hallo Globetrotter.

    Wij genieten ook van China.

    Veel plezier.

    Hannie en Joop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 70999

Voorgaande reizen:

13 November 2012 - 20 April 2013

Work&Travel: China!

04 November 2011 - 23 Februari 2012

Vamos a South America!

12 November 2009 - 13 Maart 2010

African Beauty

29 December 2007 - 02 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: